نسخه بروز شده HotspotShield VPN

 

 | 885 | 

نسخه بروز شده HotspotShield VPN

HotspotShield VPN پرسرعت ترین فیلترشکن برای رمزگذاری و دسترسی ایمن است! با این برنامه امکان استفاده از اتصال اینترنتی امن چه در خانه باشید و چه خارج از خانه، وجود دارد. علاوه بر این، استفاده از این vpn بسیار آسان است. فقط با یک کلیک، می توانید آدرس IP خود را پنهان کنید، ترافیک اینترنتی شما رمزگذاری می‌شود و می‌توانید بدون محدودیت به هر وب سایت و برنامه‌ای که می‌خواهید دسترسی پیدا کنید. با Hotspot Shield، می‌توانید در عین حال که حریم خصوصی و امنیت اینترنتی خود را حفظ میکنید، ویدیو پخش کرده و همچنین آنلاین بازی کنید.

حفظ امنیت و حریم خصوصی:

نیازی به استفاده از مرورگر ناشناس نیست. با اتصال به این VPN آدرس IP خود را پنهان کنید و از حریم خصوصی و امنیت در اینترنت لذت ببرید. با حفظ امنیت  Wi-Fiخصوصیتان بهترین تجربه استفاده از اینترنت را داشته باشید.
هیچ گزارشی از Hotspot Shield    وجود ندارد که نشان دهنده ردیابی و نگهداری، اتصال یا آدرس IP کاربران خود و فعالیت های اینترنتی آنها باشد.

نامحدود و پوشش دهی گسترده:

Hotspot Shield  در بیش از 80 کشور از جمله ایلات متحده آمریکا، کانادا، ژاپن و ... پوشش دهی میکند.
اتصال آسان:
تنها با لمس دکمه «Connect» به متصل شوید و تمام محدودیت های اینترنتی را بردارید.
محافظت از تلفن شما در برابر بدافزار و هکرها:
Hotspot Shield  دارای ویژگی‌ ضد ویروس و ضد کلاهبرداری است تا به شما کمک ‌کند از بدافزارها جلوگیری کنید و بهترین وب سایت ها را برای امنیت شخصی خود غیرفعال کنید. به Hotspot Shield وصل شوید تا هنگام بازدید از یک وب سایت مشکوک به شما در مرورگرتان اطلاع دهد.


رایگان:
امکانات اصلی این برنامه رایگان است. در نسخه رایگان کمی تبلیغات وجود دارد. شما  میتوانید با ارتقا دادن برنامه به اکانت Premium بهترین تجربه از اتصال به اینترنت نامحدود و بدون وجود تبلیغات در برنامه را داشته باشید. قیمت اشتراک ماهانه آن 12.99 دلار در ماه و اشتراک یک ساله  7.99 دلار در ماه میباشد.
عملکرد سریع :
Hotspot Shield  با پروتکل اختصاصی سرعت بسیار بالایی دارد و اتصالات اینترنتی پایدار، خصوصی و ایمن تضمین می کند.
Hotspot Shield  چگونه کار می کند؟
با Hotspot Shield از اتصالی امن و مطمئن بهره‌مند می¬شوید. با استفاده از فناوری شبکه خصوصی مجازی (VPN) اتصال ایمن و قابل اعتماد را از طریق کانالی رمزگذاری شده بین دستگاه شما و وب سایت مورد نظر فراهم می کند. این برنامه آدرس IP واقعی شما را مخفی می کند تا دستگاه شما را ناشناس نشان دهد و اتصالی امن، سریع، قابل اعتماد و نامحدود را با وب سایت ها و برنامه‌ها برقرار می‌کند.. با Hotspot Shield به راحتی می توانید از امنیت و حریم خصوصی خود محافظت کنید.
Hotspot Shield VPN Proxy یک محصول رایگان است که برای همه طراحی شده است – چه به دنبال نسخه رایگان آن با ویژگی های رفع انسداد و حفظ حریم خصوصی باشید، چه نسخه پرمیوم آن با خدمات بیشتر. با این VPN وب سایت ها و ویدیوها را در هر کجا رفع انسداد کنید!

ویژگی های  Hotspot Shield VPN:

•    پر سرعت؛
•    پوشش دهی گسترده؛
•    حفظ امنیت و حریم خصوصی کاربر؛
•    بدون نیاز به نصب مرورگر ناشناس؛
•    بدون قطعی؛
•    رایگان و پولی.

الزامات و اطلاعات تکمیلی:
•    سیستم عامل مورد نیاز: اندروید 5.0 و بالاتر؛
•    پرداخت درون برنامه ای.
متاسفانه لینک دانلود به دستور ستاد ساماندهی حذف شده است
لینکهای دانلود
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.