جدیدترین نسخه Video Player All Format پخش کننده تمام فرمت های ویدئویی اندروید

 

 | 6430 | 

جدیدترین نسخه Video Player All Format پخش کننده تمام فرمت های ویدئویی اندروید

Video Player All Format یک پخش کننده ویدئویی قدرتمند می باشد که قادر به پخش انواع فرمت های ویدئویی و ویدئوهای اچ دی و 4K است.این پلیر یکی از بهترین پخش کننده های ویدئویی برای انواع تبلت ها و تلفن های هوشمند اندرویدی می باشد و قادر به محافظت ویدئوهای شخصی می باشد و این گزینه برای حفظ حریم شخصی برای کاربران در نظر گرفته شده است.شما میتوانید به راحتی به تمامی ویدئوها در حافظه گوشی و کارت Sd دست یابید.برنامه به صورت خودکار تمامی فایل های ویدئویی را برای شما لیست میکند.همچنین قادر به اشتراک گذاری ویدئو از داخل برنامه می باشید.فرمت های پشتیبان شده این پلیر MKV, MP4, M4V, AVI, MOV, 3GP, FLV, WMV, RMVB, TS و…. می باشد.این پلیر بیش از 5 میلیون بار در مارکت توسط کاربران دریافت و نصب شده و توانسته است امتیاز مجموع 4.8 از 5.0 را توسط کاربران به خود اختصاص دهد.این یعنی پلیر بسیار قدرتمند است که چنین امتیازی را از آن خود کرده است.پیشنهاد میکنیم اگر نیازمند پلیر حرفه ای هستید و میخواهید تمامی فرمت های ویدئویی را با بهترین کیفیت مشاهده نمایید حتما و حتما این پلیر را دانلود و روی اسمارت فون خود نصب نمایید.

پیشنهاد ویژه

ویژگی های برنامه:

● پشتیبانی از تمامی فرمت های ویدیویی، از جمله MKV، MP4، M4V، AVI، MOV، 3GP، FLV، WMV، RMVB، TS و غیره ● پخش کننده فوق العاده HD، پشتیبانی از 4K. ● شتاب دهنده سخت افزار ● فیلم خود را با پوشه خصوصی حفظ کنید. ● فیلم ها را با تلویزیون Chromecast پخش کنید. ● پشتیبانی از زیرنویس و دانلود زیرنویس. ● زیرنویس و صدا را تنظیم کنید. ● حالت شب ، سرعت بی صدا و سرعت پخش. ● به طور خودکار همه فایل های ویدئویی بر روی دستگاه و کارت SD شناسایی و لیست میشود. ● مدیریت و یا به اشتراک گذاری فیلم ها به راحتی توسط پلیر. ● آسان برای کنترل صدا، روشنایی و … ● گزینه پخش چندگانه: چرخش خودکار، نسبت ابعاد، قفل صفحه و غیره ● پخش ویدئو HD برای تبلت و تلفن اندرویدی.

تغییرات نسخه 1.3.5.2:

نام پوشه و نام ویدیو را تغییر نام دهید. هنگام بازی کردن ویدیوهای آنلاین، اشکال بارگیری رفع شد بهینه سازی UI رفع اشکال و بهبود عملکرد.



دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.