دانلود نسخه آخر Waze ویز: بهترین مسیریاب و ترافیک اندروید

 

 | 4350 | 

دانلود نسخه آخر Waze ویز: بهترین مسیریاب و ترافیک اندروید

معرفی برنامه Waze – GPS, Maps, Traffic Alerts & Live Navigation:

ویز یکی از پرطرفدارترین و پر مخاطب ترین اپلیکیشن های مسیریاب در سیستم عامل اندروید می باشد.این اپلیکیشن با بهره گیری از ابزار های کاربردی مفید و بروزترین نقشه های جهان از جمله کشور عزیزمان ایران پر مصرف ترین اپلیکیشن مسیر یاب است که بر روی تلفن های هوشمند نصب است.اگر شما هم اهل مسافرت هستید و در منطقه ای هستید که مسیرها را نمیشناسید ویز به کمک شما می آید.این اپلیکیشن فقط به مسیر یافتن ختم نمیشود بلکه ابزارهای مفید دیگر همچون مشاهده ترافیک ها – گزارش حضور پلیس – گزارش تصادف – کنترل سرعت – راهنمای صوتی مسیرها و… را در خود جای داده است.

شما همیشه میدانید که در Waze چه اتفاقی می افتد. حتی اگر شما راه ها را بدانید، Waze به شما در مورد ترافیک، پلیس، تصادف و موارد دیگر در زمان واقعی می گوید. اگر ترافیک در مسیر شما زیاد است، ویز آن را تغییر خواهد داد و مسیر دیگری را برای شما نمایش میدهد تا از شر ترافیک ها خلاص شوید.اگر دنبال اپلیکیشن کامل مسیر یاب هستید ما به شما ویز را پیشنهاد خواهیم داد.

 

 

نرم افزار  ویز در مارکت گوگل پلی رایگان منتشر شده است و در حال حاضر بیش 100,000,000 دانلود از سراسر جهان داشته و امتیاز 4.6 از 5.0 را به خود اختصاص داده است.پیشنهاد میکنیم نسخه فول این اپلیکیشن را برای همیشه از این صفحه دنبال کنید و همیشه جدیدترین نسخه این برنامه را بر روی دستگاه اندرویدی خود از سایت ای پی کا یاب نصب نمایید.

چرا ویز؟ ◦ ببینید چه اتفاقی می افتد – هشدارهای مربوط به ترافیک، پلیس، خطرات و موارد دیگر را با ویز دریافت کنید ◦ تغییرات مسیریابی فوری برای جلوگیری از ترافیک و صرفه جویی در وقت شما ◦ پرداخت کمتر برای بنزین – ارزان ترین بنزین در طول مسیر خود را پیدا کنید ◦ رانندگی با Android Auto – از Waze بر روی صفحه نمایش خودرو خود استفاده کنید ◦ همیشه راه را پیدا کنید – راهنمای صونی مختلف را انتخاب کنید تا در هنگام رانندگی به شما هدایت شود

آماده باشید، با Waze رانندگی کنید!

 

آخرین تغییرات برنامه:

رفع اشکالات

 

دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.